Ik vond het alvast heel goed verlopen en ineengestoken. Het concept werd ook zeker gesmaakt, twas de compo met het grootste aantal deelnemers wss.
Al haddek toch eerst gedacht van het beter niet te doen voor een lanparty met "weinig" volk, en te houden voor de grote editie. Er was genoeg volk uiteindelijk dat deelnam, daar niet van, maar omdat er zoveel werk in die voorbereiding is gekropen van jou kant vond ik het mss meer gepast het te houden tot een grote zomereditie.
Anyway, stilistisch zat het goed ineen, de vragen zelf waren ook wel tamelijk goed en gevarriërd, te moeilijk was het toch ook weer niet, er zijn altijd mensen die dingen niet weten, maar zolang er minstens 1 groep een juist antwoord kan geven op een bepaalde vraag is het goed denkek. Die moeilijke vragen zorgen juist voor het onderscheid, maar moeten zodanig gekozen zijn dat ze niet alle van dezelfde aarde zijn.
Hoe dan kan er indien er een nieuwe Quiz zou komen je zeker alle hulp van ons gebruiken bij het opstellen van de vragen reeksen , met hoe meer je aan de vragen werkt, des te rijker in verscheidenheid ze nog worden

Je hebt er onder enorm tijdsdruk veel te veel tijd en energie in gestoken

De snelheid van de foto-ronde is toch niet echt een probleem, zo is er wat stress in het spel en duurt het niet te lang dat het saai zou worden.
Ik heb gehoord dat er reeds pakketjes of sites circuleren met simulaties van "de slimste mens", die met aftellende seconden werken, mss dat ge dat eens kunt opzoeken om het als basis te gebruiken, hoewel die ppt zeker zelf ook goed ineen stak en mss makkelijker is voor de modificatie naar een lanparty toe. Kzeg het maar, kweet het zelf niet staan op internet, heb het nog niet gezien.